Casa
- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Casa
Casa blijft verder inzetten op digitale transformatie en de expansie van haar e-commerce activiteiten. Daarom kiest de interieurketen voortaan voor een digitale catalogus en lanceert het zijn loyaliteitsprogramma Casa Friends.
Na verschillende andere retailers waaronder Cora nog vandaag, heeft nu ook Casa beslist om meer in te zetten op digitalisering en te stoppen met zijn papieren catalogus. “Vorig jaar bedeelden we nog bijna maandelijks een papieren folder in meer dan 10.000.000 brievenbussen in 8 Europese landen. Omdat we het belangrijk vinden om waar mogelijk als retailer ons steentje bij te dragen voor een kleinere impact op het milieu besloten we dit jaar om van strategie te veranderen”, klinkt het bij Casa. Klanten krijgen voortaan elk seizoen inspiratie via een nieuwe digitale catalogus op de website van Casa. “We stoppen met huis-aan-huis bedeling waardoor het aantal gedrukte catalogussen veel kleiner is. In onze winkels kunnen klanten die dat wensen nog steeds een papieren catalogus mee naar huis nemen vol inspiratie, trends en nieuwe producten", vervolgt het bedrijf.
En dat is niet het enige. De keten lanceert ook zijn loyaliteitsprogramma Casa Friends. Daarmee komt er een einde aan de papieren stempelkaart. “Klanten die zich lid maken, genieten zo van extra voordelen, exclusieve promoties en kortingen. Naast een exclusieve verjaardagskorting kunnen klanten sparen voor extra korting. Met dit nieuwe loyaliteitsprogramma willen we trouwe klanten zowel online als offline bedanken om voor ons te kiezen”, besluit Casa.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?