/
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
/
De zomervakantie is officieel van start gegaan en dat betekent tijd voor een zomerreeks! Elke week brengt Gondola interessante interviews of reportages om uw zomer nog fijner te maken! Starten doen we met een interview van Guido Vanherpe, CEO van La Lorraine Bakery Group.
Guido Vanherpe nam de bedrijfsfakkel over van de twee generaties die voor hem aan het roer stonden. Recent was hij ook spreker tijdens de RET-talk van Gondola Society. Wat drijft hem? Welke plannen en ambities heeft hij? Een blik op de man achter de bedrijfsleider.
Ja, maar het was tegelijk ook een bewuste keuze. Ik was van jongs af betrokken bij het ondernemerschap van mijn vader. Zijn passie, gedrevenheid, drang om te innoveren ... hebben mij geïnspireerd. Maar hij stimuleerde mij wél om mijn eigen pad uit te stippelen en andere dingen te ontdekken. Ik ben mijn carrière dan ook elders gestart om daarna heel bewust voor het familiebedrijf te kiezen. Met alle mooie en moeilijke zaken die daarbij komen kijken.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?