Net als in 2022 sluit Gondola Magazine het jaar 2023 af door zijn lezers een extra nummer aan te bieden onder de naam 'Vision 2024'. Op deze bijna honderd goedgevulde pagina’s vindt u iets beters dan een terugblik op het voorbije jaar: we doen een poging tot vooruitblik op wat de sector van de retail en de fast moving consumer goods binnenkort te wachten staat. Wat zijn de standpunten van onze politieke partijen over enkele belangrijke uitdagingen voor de retailsector aan de vooravond van een verkiezingsjaar? Welke rol zal artificiële intelligentie spelen in de handel? ... Ontdek snel enkele interessante analyses en de mening van een groot aantal belangrijke personen, deskundigen en handelaars!
Inhoud
- Interview met Tom Penninckx: “Als de prijzen zo sterk stijgen, is het niet verwonderlijk dat consumenten hun gedrag aanpassen”
- Interview met Davy Van Raemdonck: “Op termijn zal er niet enkel een strijd zijn tussen A-merken en private label, maar ook tussen private labels onderling”
- Retail en politiek: hoe denken politieke partijen over de sector?
- Wat is de toekomst van de online supermarkten in België?
- Interview met Christian du Jardin: “Op het gebied van retailmedia zal iedereen een tandje moeten bijsteken”
- Commercieel vastgoed doet het goed, maar aan uitdagingen geen gebrek
- Interview met Rudi Petit-Jean: “In 2024 vallen er consolidaties te verwachten in de foodservice”
- Interview met Annick Van Overstraeten: “Le Pain Quotidien richt zich voortaan enkel nog op franchise”
- Interview met Pierre-Alexandre Billiet: “In 2024 moet er een einde komen aan de jaren van overconsumptie”
- Interview met Steven Van Belleghem: “Mijn missie is een klantgerichtere wereld”
- “De grote vraag is of statiegeld voor een gedragsverandering zal zorgen”
- Geertrui Mieke De Ketelaere: “Dankzij AI kijken retailers steeds beter in het hoofd van consumenten”
- Het jaar van de franchisé: getuigenissen
- Personality of the Year-awards: interview met 2 laureaten (Leen Ponet en Lily Libeert)
In dit artikel