Leiden in tijden van crisis, dat is het hoofdthema van de nieuwe editie van Gondola Magazine. Voor het coververhaal leggen drie Belgische leiders in de retail uit hoe ze in deze turbulente tijden het schip recht hebben weten te houden. Afspraak met Ruben Dewaele, verantwoordelijk voor drie AD Delhaizes en één Proxy Delhaize, Michel Mersch, topman bij Nestlé Belgilux, en Yvon Guérin, CEO bij Vandemoortele.
- Infovers
- Retail Scan 2020-poster
- Interview met Ruben Dewaele, verantwoordelijk voor drie AD Delhaizes en één Proxy Delhaize
- Interview met Yvon Guérin, CEO Vandemoortele
- Interview met Michel Mersch, CEO Nestlé Belgilux
- Fairebel: fair fruit
- Achter de schermen bij maaltijdwinkel Bon'Ap
- Fotoreportage: Colruyt Professionals
- De comeback van insectenvoeding?
- Interview met Samya Aweis, business development director bij Quality Partner
- Dossier: e-commerce
- Dossier: packaging
- Dossier: POS Display
- Dossier: Field marketing
- Dossier: Betalingen
- Dossier: data
- Dossier: pesto
- Dossier: vierde gamma
- Dossier: tabak
- Brands
- Dit is nieuw!
- Jobs
- Agenda