Gondola Magazine oktober 2022 NL
©

Gondola

Eerst de coronacrisis, nu de energiecrisis: non-fooddiscounter Action blijkt er goed tegen bestand, met 23% omzetgroei in 2021. Een gesprek met Joeri Sanders, general manager Action Belux, over de maatschappelijke rol van de keten, fear of missing out en waarom er geen muziek speelt in zijn winkels.

-Infovers

-Interview met Joeri Sanders, general manager voor België en Luxemburg bij Action

-Zijn bakkerijketens een concept met toekomst?

-WK voetbal in Qatar: hoe anders wordt het?

-Franchise: een regelrecht drama voor de zelfstandigen

-Made in Belgium: Oostendse oesters

-Dossier: charcuterie

-Dossier: kaas

-Dossier: gevogelte

-Dossier: warme sauzen

-Dossier: bereide maaltijden

-Dossier: eindejaar

-Wijnecho's

-Dit is nieuw! Eindejaar

-Dit is nieuw!

-Agenda

In dit artikel

In deze editie