Wouter Kolk, CEO van Ahold Delhaize Europa en Indonesië, mag zich een tevreden man noemen. Zijn bedrijf doet het goed, het huwelijk met Delhaize loopt alsmaar beter en ook bol.com gaat het voor de wind. Maar te midden van dat goeie nieuws drukt hij een hardnekkig idee de kop in. “Albert Heijn naar Wallonië? De naam en het concept zegt de Waalse consumenten helemaal niets.”
-Infovers
-Interview met Wouter Kolk, CEO van Ahold Delhaize Europa en Indonesië
-Interview met Isabel Henderick, managing director marketing en communicatie bij Aldi, en Natalie Duthoy, managing director category management bij Aldi
-Made in Belgium: meer en meer Belgische aardappelen in onze winkels
-Shopper Marketing-poster in een nieuw kleedje
-Winterrapport GfK: een nieuw record
-De financiële gezondheidstoets van onze zelfstandige uitbaters
-Dossier: pizza's
-Dossier: veggie/vegan
-Dit is nieuw! Veggie special
-Zijn toekomstige voedseltekorten onvermijdelijk?
-Dossier: snacks
-Dossier: koude sauzen
-Dossier: personal care (de markt/trends + solide producten)
-Dit is nieuw!
-Wijnecho's
-Agenda