Gondola Magazine maart 2024 NL
©

Gondola

Intermarché is niet weg te slaan uit het nieuws. De dynamiek die in Wallonië al sterk aanwezig was, kreeg met de overname van Mestdagh een nieuwe impuls en maakte de groep nog beter zichtbaar. Redenen genoeg voor een gesprek met Arnaud Kesch, die de winkels in Mettet en Gembloux uitbaat, en daarnaast ook in zijn ‘derde tijd’ een cruciale verantwoordelijkheid draagt als commercieel directeur.

-Infovers

-Interview met Arnaud Kesch (commercieel directeur en uitbater van de winkels in Mettet en Gembloux): “Intermarché, een mysterie aan de buitenkant en een mirakel aan de binnenkant”

-Fotoreportage: het innovatieve concept van Intermarché Geldenaken

-Made in Belgium: de koningen van de garnaalkroket

-Shopper Marketing-poster: de evolutie van het winkelgedrag in tijden van inflatie

-Kan ik de baas spreken? Op bezoek bij Gert Schrooten, uitbater van de Carrefour Market in Bocholt.

-Het CPS GfK winterrapport: na de duik van 2022 blijft de score stabiel

-Economic Expectations: wat brengt 2024?

-Marges van supermarkten stabiliseren

-Franchise: hoe gezond zijn Waalse en Brusselse supermarktuitbaters?

-Dossier: pizza

-Dossier: veggie & vegan

-Dossier: ice cream

-Dossier: koude sauzen & BBQ

-Dossier: haarverzorging

-Wijnecho's

-Dit is nieuw!

 

-Agenda

In dit artikel

In deze editie