Duurzaamheid is voor merken en retailers belangrijker dan ooit, maar kan je er ook klanten mee lokken? En zijn consumenten er echt zo mee bezig als ze beweren? Philippe Weiler (hoofd duurzaamheid Lidl Belux) en Nicolas Lambert (Fairtrade Belgium) kruisen de degens. “Zodra de crisis voorbij is, boeken we opnieuw een vakantie in Thailand.”
- Infovers
- Portret Andy Jassy
- Interview met Philippe Weiler (hoofd duurzaamheid Lidl Belux) en Nicolas Lambert (Fairtrade Belgium)
- Made in Belgium: quinoa en soja
- Ik ben meer dan mijn kassaticket
- Consumentenapps, de nieuwe influencers?
- Fotoreportage: SPAR Lambrechts Helchteren
- Dossier: etnische producten
- Dossier: bake-off
- Dossier: koeken
- Dossier: snoep
- Dossier: chocolade
- Dit is nieuw!
- Laten Belgische retailers kansen schieten op tweedehands markt?
- Gondola People
- Wat zegt de wijnmarkt?
- Agenda