Leveranciers van maaltijdboxen beleven gouden tijden. Door de coronacrisis koken mensen meer thuis en daar profiteren Marley Spoon, Foodbag en HelloFresh ten volle van. Daarom wijdt Gondola in deze editie extra aandacht aan deze nieuwe trend. Ontdek ons interview met Stéphane Ronse (Foodbag) en Gijs Janssen (Marley Spoon), waarin ze het hebben over het succes en de toekomst van ready-to-cookmaaltijden. Daarnaast zoomen we in op de foodretail waar maaltijdboxen nog steeds niet van de grond lijken te komen en pakken we uit met drie getuigenissen van HelloFresh-klanten.
- Infovers
- Shopper Marketing poster
- Interview met Stéphane Ronse (CEO van Foodbag) en Gijs Janssen (EU communications manager bij Marley Spoon)
- Foodretail & maaltijdboxen
- 3 getuigenissen van maaltijdboxgebruikers
- “Crisis wakkert interesse in franchise aan”
- “Winst maken betekent niet automatisch uitbreiden”
- Over de grens: JD.com komt naar Nederland (en België?)
- Made in Belgium: iconische merken herleven
- GfK Winterrapport
- Eco-Score: interview met Stefan Goethaert
- De bittere smaak van de Brexit
- Dossier: veggie/vegan
- Dossier: on the go
- Dossier: verse pizza
- Dossier: huishoudverpakkingen
- Brands
- Dit is nieuw!
- Wat zegt de wijnmarkt?
- Agenda