De papieren folder is een van de belangrijkste communicatiemiddelen voor retailers. Toch doen de hoge papierprijzen, de ecologische impact, maar ook lokale belastingen retailers steeds meer nadenken over hoe ze de folder inzetten. Dreigt het concept stilaan te verdwijnen? Gondola polste bij verschillende supermarktketens, Altavia Act* en BD Media voor tekst en uitleg.
-Infovers
-Is het einde van de papieren folder in zicht? Rondvraag bij supermarkten
-De folder, een wekelijkse krachttoer...: interview met Jean-Luc Bodet en Gauthier Mommens (Altavia Act*)
-“Papieren folder blijft onmisbaar”: interview met Leen Dehantschutter (BD Media)
-AI dringt door tot alle retailafdelingen
-Winterrapport GfK: de inflatie verandert de perceptie van de shoppers als nooit tevoren
-Over de grens: Tkramrepus, de omgekeerde supermarkt
-Made in Belgium: de Belg als ultieme garnalenliefhebber
-Dossier: chocolade
-Dossier: zoetwaren
-Dossier: koeken
-Dossier: bake-off
-Dossier: gezonde voeding
-Dossier: lenteschoonmaak
-Interview met Heleen Buldeo Rai, experte stadslogistiek: “Consumenten zijn flexibel, zolang je niet aan de gratis levering komt”
-Dit is nieuw!
-Brands
-Wijnecho's
-Agenda