Colruyt doet nooit iets zoals de anderen. Noch de indeling van zijn winkels, noch de logistiek, noch de marketing. Zelfs geen veranderingen in de leiding. Juist die consistentie is meer dan ooit de kracht van de marktleider. Een gesprek met de nieuwe CEO Stefan Goethaert en Jo Willemyns, operationeel directeur bij Colruyt Group.
-Infovers
-Colruyt Group: een zelfverzekerde ‘Changing of the Guard’
-Interview met Stefan Goethaert, CEO van Colruyt Group: “Als het nodig is, zal ik af en toe op de barricades staan”
-Interview met Jo Willemyns, operationeel directeur bij Colruyt Group: “Ik snap de strategie van Ahold Delhaize niet”
-Interview met Daniel Tamigniau (Night&Day) en Gwenaël Hanquet (Minale Design Strategy): “Shoppen is vaak belangrijker dan tanken”
-Interview met Marc Lanneau, managing director van Conway: “Gemak is essentie bij tankstations”
-Shoppen, chillen en werken bij het laadstation
-Doen we onze dagelijkse boodschappen binnenkort bij tankstationshops?
-Couche-Tard klaarwakker in West-Europa
-Fotoreportage: 5 blikvangers op Tuttofood
-Made in Belgium: De Belgische meloen, een nieuwe blikvanger in onze supermarkten
-Dossier: tabak
-Retail Scan 2023: een blik op een veranderd Belgisch foodretaillandschap
-Dossier: pet food & care
-Dossier: marketing
-Waarom retailers wel of niet inzetten op sportsponsoring
-Interview met marketingexpert Nicolas Lambert: “Marketing en duurzame ontwikkeling combineren is mogelijk, maar niet eenvoudig”
-Dossier: POS/Displays
-Dossier: packaging
-Dossier: betalingen
-Dit is nieuw
-Wijnecho's
-Agenda