Gondola Magazine september 2023 NL
©

Gondola

Er waait een nieuwe wind door de 40 hypermarkten van Carrefour België. Hoewel ze nog niet opnieuw winstgevend zijn, hebben ze het afgelopen jaar toch weer de rug gerecht. En aangezien dit jaar ook allesbehalve gemakkelijk is geweest voor de foodretail, is dat al bij al een eerste overwinning. Een gesprek met Cédric Ammann, director of operations hypermarkets, en Eddy Gendronneau, business development director.

 

 

-Infovers

-NielsenIQ OSA-Barometer: een nieuwe tool om voorraadtekorten te berekenen

-Carrefour Hypers aan de beterhand

-Interview met ondernemer Dirk Pauwels: “Delhaize laat voldoende ruimte voor ondernemingsvrijheid”

-GfK CPS-zomerrapport: inflatie blijft de perceptie van de shoppers schaden

-FMCG-poster: private label de grootste winnaar in FMCG, gedreven door inflatie

-Made in Belgium:  Wie heeft er zin in Belgisch snoepgoed?

-Duurzaamheidspecial: 

        *Europa wil af van wegwerpcultuur

        *Colruyt kiest met Realco voor milieuvriendelijkere hygiëne in zijn slagerijen

        *Duurzaamheidsmonitor krijgt make-over

        *Lipton en SodaStream bundelen de krachten

        *Papier vervangt rekfolie

-Dossier: warme dranken

-Dossier: ontbijtgranen

-Dossier: melk

-Dossier: spreads

-Dossier: home baking

-Dossier: alcohol

-Dossier: champagne

-Dossier: diepvries

-Dossier: haarverzorging

-Brands

-Dit is nieuw!

-Wijnecho's

-Agenda

In dit artikel

In deze editie