Gondola Magazine juni-juli 2024 NL
©

Gondola 

“Samen beter eten bereikbaar maken”, zo luidt de titel van een boek van Albert Heijn-CEO Marit van Egmond. Een motto waar ze bij zweert, maar niet altijd makkelijk in de praktijk om te zetten is, leerde ze gaandeweg aan het hoofd van Nederlands grootste supermarktketen. “Klanten gaan soms hun eigen weg, hoe mooi je het op papier ook bedenkt.” Een gesprek in de coulissen van Gondola Day, waar ze de afsluitende spreker was.

- Infovers

- Bio in Vlaanderen en Wallonië

- Interview met Marit van Egmond (CEO van Albert Heijn): “We gaan naar meer dan 100 winkels in België”

- Ze duiken steeds meer op, op parkings van supermarkten, winkels of in de buurt van tankstations. Wat is het succes achter de blauwe wasserettes ?

- Poster Retail Scan : de laatste retailtrends in kaart

- Fotoreportage: Herbeleef het Gondola Day

- Kan ik de baas spreken? Intermarché Nijvel : het koninkrijk van huisbereid

- Made in Belgium: 5 Belgische kmo’s die meer dan ooit geloven in bio

- Dossier: Pet care & food

- Dossier: Impuls

- Dossier: Tabak

- Dossier: Winkelinrichting

- Dossier: Betalingen

- Dossier: Displays

- Dossier: Packaging

- Dossier: Marketing

- Dossier: Field Marketing

- Dit is niew!

- Wijnecho's

- Agenda

In dit artikel